Promotorzy - firmy

PRZEDSZKOLIADA chce swoim zasięgiem objąć cały kraj. Naszym marzeniem jest, aby każdy przedszkolak w Polsce miał możliwość rozwijania się ruchowo poprzez uczestnictwo w zajęciach ruchowych „PRZEDSZKOLE I PIŁKA”, jak i imprezach PRZEDSZKOLIADA EVENTS.

W związku z powyższym strategia rozwoju misji i marki PRZEDSZKOLIADY opiera się lokalnie na pracy naszych promotorów (franczyzobiorców). Poszukujemy firm zainteresowanych współpracą w zakresie promocji marki PRZEDSZKOLIADA na rynkach lokalnych w całym kraju.

Przedmiot współpracy:

  • PRZEDSZKOLIADA - prawo do korzystania z marki, know-how i uczestnictwa w ogólnopolskim systemie rozrywki ruchowej dla dzieci w wieku przedszkolnym
  • PRZEDSZKOLE I PIŁKA - prawo do organizacji cyklu zajęć z piłkami dla dzieci w wieku przedszkolnym.
  • PRZEDSZKOLIADA EVENT - prawo do organizacji imprezy o charakterze sportowym dla dzieci w wieku przedszkolnym, pod wspólną marką, know-how i możliwościami
  • www.przedszkoliada.pl - ogólnopolska platforma komunikacyjna i marketingowa PRZEDSZKOLIADY
Kto może zostać franczyzobiorcą PRZEDSZKOLIADY?
  • Każdy podmiot gospodarczy, który spełni kryteria licencyjne PRZEDSZKOLIADY
Ile kosztuje licencja?
  • Licencja nic nie kosztuje.
Na czym polega inwestycja franczyzobiorcy?
  • Inwestycje FRANCZYZOBIORCY polegają na wyposażeniu osób prowadzących zajęcia w sprzęt sportowy z logo PRZEDSZKOLIADY oraz sprzęt do organizacji zajęć (piłki, znaczniki, koziołki), jak i produkcji plakatów i materiałów promocyjnych (plakaty, naklejki, certyfikaty zakończenia zajęć).
Co uzyskuje franczyzodawca?
  • FRANCZYZODAWCA pobiera od FRANZYZOBIORCY opłatę licencyjną w wysokości 12% miesięcznych przychodów brutto FRANCZYZOBIORCY (minimalna stawka gwarantowana, zależna od obszaru działania).
Czym dokładnie zajmuje się promotor (franczyzobiorca)?
  • Pozyskiwaniem przedszkoli zainteresowanych rozwojem ruchowym swoich podopiecznych
  • Pozyskiwaniem i koordynowaniem pracy instruktorów
  • Bieżącym raportowaniem do franczyzodawcy
  • Prowadzeniem rozliczeń w odniesieniu do prowadzonej działalności
  • Nadzorowaniem prawidłowości prowadzenia zajęć, jak i pozostałej działalności
  • Organizacją PRZEDSZKOLIADY EVENT
  • Realizacją akcji promocyjnych i marketingowych
  • Rozwojem marki na swoim terenie
Na jak długo podpisywana jest umowa?
  • Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony, ale zgodnie z jej treścią i polskim prawem, obie strony mają możliwość jej zakończenia.
Kryteria dla potencjalnych franczyzobiorców:
  • prowadzenie działalności gospodarczej
  • doświadczenie w kontaktach z dziećmi
  • pozytywne usposobienie i podejście do dzieci
  • uczciwość
  • chęć rozwoju
  • otwartość, przebojowość
  • umiejętności handlowe
  • prawo jazdy
  • samochód
  • komputer
  • znajomość narzędzi komputerowych, np. MS Office
  • doświadczenie w pracy z dziećmi będzie dodatkowym atutem

Jeśli jesteś zainteresowany/a otrzymaniem szczegółowych informacji franczyzowych, prześlij podstawowe dane swojej firmy (nazwa, adres, NIP, adres www) oraz prośbę o przesłanie oferty franczyzowej na info@przedszkoliada.pl