Promotorzy - firmy
PRZEDSZKOLIADA chce swoim zasięgiem objąć cały kraj. Naszym marzeniem jest, aby każdy przedszkolak w Polsce miał możliwość rozwijania się ruchowo poprzez uczestnictwo w zajęciach ruchowych „PRZEDSZKOLE I PIŁKA”, jak i imprezach PRZEDSZKOLIADA EVENTS.
W związku z powyższym strategia rozwoju misji i marki PRZEDSZKOLIADY opiera się lokalnie na pracy naszych promotorów (franczyzobiorców). Poszukujemy firm zainteresowanych współpracą w zakresie promocji marki PRZEDSZKOLIADA na rynkach lokalnych w całym kraju.
Przedmiot współpracy:
- PRZEDSZKOLIADA - prawo do korzystania z marki, know-how i uczestnictwa w ogólnopolskim systemie rozrywki ruchowej dla dzieci w wieku przedszkolnym
- PRZEDSZKOLE I PIŁKA - prawo do organizacji cyklu zajęć z piłkami dla dzieci w wieku przedszkolnym.
- PRZEDSZKOLIADA EVENT - prawo do organizacji imprezy o charakterze sportowym dla dzieci w wieku przedszkolnym, pod wspólną marką, know-how i możliwościami
- www.przedszkoliada.pl - ogólnopolska platforma komunikacyjna i marketingowa PRZEDSZKOLIADY
- Każdy podmiot gospodarczy, który spełni kryteria licencyjne PRZEDSZKOLIADY
- Licencja nic nie kosztuje.
- Inwestycje FRANCZYZOBIORCY polegają na wyposażeniu osób prowadzących zajęcia w sprzęt sportowy z logo PRZEDSZKOLIADY oraz sprzęt do organizacji zajęć (piłki, znaczniki, koziołki), jak i produkcji plakatów i materiałów promocyjnych (plakaty, naklejki, certyfikaty zakończenia zajęć).
- FRANCZYZODAWCA pobiera od FRANZYZOBIORCY opłatę licencyjną w wysokości 12% miesięcznych przychodów brutto FRANCZYZOBIORCY (minimalna stawka gwarantowana, zależna od obszaru działania).
- Pozyskiwaniem przedszkoli zainteresowanych rozwojem ruchowym swoich podopiecznych
- Pozyskiwaniem i koordynowaniem pracy instruktorów
- Bieżącym raportowaniem do franczyzodawcy
- Prowadzeniem rozliczeń w odniesieniu do prowadzonej działalności
- Nadzorowaniem prawidłowości prowadzenia zajęć, jak i pozostałej działalności
- Organizacją PRZEDSZKOLIADY EVENT
- Realizacją akcji promocyjnych i marketingowych
- Rozwojem marki na swoim terenie
- Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony, ale zgodnie z jej treścią i polskim prawem, obie strony mają możliwość jej zakończenia.
- prowadzenie działalności gospodarczej
- doświadczenie w kontaktach z dziećmi
- pozytywne usposobienie i podejście do dzieci
- uczciwość
- chęć rozwoju
- otwartość, przebojowość
- umiejętności handlowe
- prawo jazdy
- samochód
- komputer
- znajomość narzędzi komputerowych, np. MS Office
- doświadczenie w pracy z dziećmi będzie dodatkowym atutem
Jeśli jesteś zainteresowany/a otrzymaniem szczegółowych informacji franczyzowych, prześlij podstawowe dane swojej firmy (nazwa, adres, NIP, adres www) oraz prośbę o przesłanie oferty franczyzowej na info@przedszkoliada.pl